Faculty of Environmental Agricultural Sciences
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» تخطيط انشاء مصنع علف - انشاء مصنع علف - كايرو تريد لانشاء مصنع علف
الخميس مايو 30, 2013 8:13 am من طرف كايرو تريد

» تدفئه المزارع من كايرو تريد ( هياتر صيني و ايطالي ) ---
الأربعاء مايو 29, 2013 1:31 pm من طرف كايرو تريد

» مكبس العلف مستعمل cpm ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:23 am من طرف كايرو تريد

» صناعه اعلاف المواشي و التسمين ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:22 am من طرف كايرو تريد

» مكابس اعلاف المانية ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:20 am من طرف كايرو تريد

» دايات مكابس بيلكو
الثلاثاء مايو 28, 2013 8:34 am من طرف كايرو تريد

» فلتر الهوء لمشاريع إنتاج العلف من كايرو تريد جروب
الإثنين مايو 27, 2013 5:39 pm من طرف كايرو تريد

» مطلوب مهندسين زراعيين لشركه دواجن كبري
الإثنين مايو 27, 2013 4:25 pm من طرف م.السيد عباده

» قطع غيار مصانع الاعلاف الصيني ---
الأحد مايو 26, 2013 1:45 pm من طرف كايرو تريد

أخبار المنتدى

اقرأ قوانين المنتدى قبل أن تضع مشاركاتك

لديك أي اقتراح بخصوص المنتدى

المناهج الدراسية

مرحبا ًبك يا
 زائر
إذا أردت إرسال رسالة
 للمديرين والمشرفين أضغط هنا

تم إضافة خاصية التبليغ
عن المشاركات
أضغط علي الصورة
في المشاركة لتبليغ مشرف القسم

أستمع لإذاعة راديو مصر

visitors
من كل دول العالم زوار منتدى علوم زراعية

افــتــح قـــلــبـــك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف emlove 4 ever في الجمعة يوليو 18, 2008 9:14 pm

انا قولتلك لو عندك الحل قولية غير كدا وفرى كلامك دة لنفسك

emlove 4 ever
عضـــو مطـــرود
عضـــو مطـــرود

عدد الرسائل : 82
العمر : 27
الموقع : www.ragapolaaaaa.hooxs.com
العمل : swim in el 3arish water
العمل أو الفرقة : الأولي
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

http://www.ragapolaaaaa.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ياسمينة في السبت يوليو 19, 2008 9:08 am

والله كدا تبئة مشكلتك انت وحلها انت محدش يقدر يفيدك فى قرار لازم انت تاخد قرارك او ممكن اى حد يرد عليك من المنتدى لو شاف مشكلتك انا خلاص لا هطول فى الكلام ولا هتكلم اصلا

ياسمينة
زراعى فعال
زراعى فعال

عدد الرسائل : 112
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف emlove 4 ever في السبت يوليو 19, 2008 9:15 am

شكرا يايسمين
انا عارف ان القرار قرارى بس القرار صعب انتى لو مكانى اية يبئة قرارك

emlove 4 ever
عضـــو مطـــرود
عضـــو مطـــرود

عدد الرسائل : 82
العمر : 27
الموقع : www.ragapolaaaaa.hooxs.com
العمل : swim in el 3arish water
العمل أو الفرقة : الأولي
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

http://www.ragapolaaaaa.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ياسمينة في السبت يوليو 19, 2008 9:17 am

مكنتش احط نفسى فية من الاول اصلا علشان مجرحش حد

ياسمينة
زراعى فعال
زراعى فعال

عدد الرسائل : 112
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف emlove 4 ever في السبت يوليو 19, 2008 9:21 am

ولو مكنش بمزاجك
ومتقليش ازاى
كنتى هتعملى اية

emlove 4 ever
عضـــو مطـــرود
عضـــو مطـــرود

عدد الرسائل : 82
العمر : 27
الموقع : www.ragapolaaaaa.hooxs.com
العمل : swim in el 3arish water
العمل أو الفرقة : الأولي
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

http://www.ragapolaaaaa.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف سما في الإثنين أغسطس 18, 2008 7:16 pm

عارفين المشكلة فى ؟؟؟؟ المشكلة ان كل واحد بيحب واحدة مابيفكرش فى اللى حوليه كل اللى بيفكر فيه انه يربطها بيه نفعت معاه هيكمل ما نفعتش يبيقى ننهى مش كدة ياشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لازم تفكر فى ان لسة قدامك سنين وكل ماالمدة بتكبر ما بينكوا وانتوا مافيش حاة تربطكوا وده اللى دايما بيعمل مشاكل وعذاب لانك فى حواليك اهل وناس كله بيبص عليك ولازم تخاف على سمعتها لانها من سمعتك فى الاخر وعموما ربنا يوفقكوا
avatar
سما
زراعــي مميــز
زراعــي مميــز

عدد الرسائل : 240
العمر : 27
الموقع : yahoo.com
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف سما في الإثنين أغسطس 18, 2008 7:22 pm

اعرف انها لو من نصيبك عمرها ماهتكون لغيرك حاول مادام حبيت واحدة قوى يعنى لو لازم تقولها عرفها انك عايزها بس ، يعنى مش ضرورى كلام وادعى لربنا وممكن يكون فى مابينكوا تعاملات كتير بس خلى بالك لان طول ما انت ماشى صح عمر ربنا ما هيديك الا الخير
ربنا يوفقكوا جميعا I love you Embarassed
avatar
سما
زراعــي مميــز
زراعــي مميــز

عدد الرسائل : 240
العمر : 27
الموقع : yahoo.com
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الثلاثاء أغسطس 19, 2008 11:41 pm

santa بشكرك علي ردك في البرنامج يا سما santa

flower

_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف رهف في الأحد أكتوبر 05, 2008 8:57 pm

كابو انا عايزة اشترك معاكوا هوفى حب بجد اصلا صدقونى كلها خرافات وكل واحد من الطرفين عايز يبين ان هو المظلوم والى بيضحى وفى الاخر الصراحة ان كل واحد عايز يطلع نفسة برئ ومن غير ما يجرح كرامتة وانا من نظرى محدش يضحى علشان خاطر حد الهم نفسى سيبكوا من كلام الحب
avatar
رهف
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 59
العمر : 26
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 04/10/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الأحد أكتوبر 05, 2008 10:44 pm

santa اهلا بيكي الناس كلها مش زي بعضها ومش لازم نسلم قلبتا لاي حد وخلاص لازم نسلم قلبنا للي يقدر ولو الواحد لغي قلبة ثانية وفكر بعقلة كويس هايقدر يفرق بين الحب الحقيقي والتضحية والاشتغالات بس كدة واهلا بيكي مرة تانية santa

_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف retag في الخميس نوفمبر 27, 2008 8:22 pm

flower thanxx بجدبرنامج جميل يا كابو
بس لنا رأيى ان اللى بيحب بجد مش بيعرف يخبي حبه على طول
وهى ممكن البنت تلمح للولد بس لو كانت عارفة انه كويس ومحترم وهيخاف عليها
انما لومكنش كده فبلاش تقوله احسن
avatar
retag
زراعــي مميــز
زراعــي مميــز

عدد الرسائل : 265
العمر : 26
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
مكان الإقامة : فى بيتنا
تاريخ التسجيل : 26/10/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الجمعة نوفمبر 28, 2008 4:14 pm

شكرا لمشاركتك يا ريتاج
وانتي حليتي النقطة دي بس لازم البنت قبل ماتعمل خطوة زي دي تكون واثقة 100% مش 100% دة 100000% قبل ماتعمل خطوة زي دي ولو هوة بيحبها صح وبجد هايفهمها ويقدر حبها لية ومش هايفهم حاجة تانية وشكرا مرة تانية ليكي
santa

_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف teshoo_smsm في الأحد فبراير 01, 2009 2:33 pm

اكيد ياكبو لازم يكون كده
avatar
teshoo_smsm
زراعــي ذهبي
زراعــي ذهبي

عدد الرسائل : 767
العمر : 26
العمل : طالب بكليه التربيه الرياضيه بورسعيد
مكان الإقامة : elarish
تاريخ التسجيل : 25/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الخميس أكتوبر 08, 2009 8:11 pm


_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ملك في الأربعاء فبراير 17, 2010 7:34 pm

عاااااااااااااااااااايزة اشترك يا كابو
بس يااااااااااريت الموضوع يرجع تانى
avatar
ملك
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 90
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 09/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ملك في الأربعاء فبراير 17, 2010 7:42 pm

حب : ليه معانى كتير
بس ياترى كله بجد لا مظنش هو ممكن يكون اعجاب
انا عن نفسى بقول ان الى يحب بجد يخلص لاخر لحظه حتى لو عارف ان الطرف التانى مش هيرجع على الاقل يكون عمل الى عليه وخلى كرامته كويسه قدام الناس ربنا يهدينا كلنا
avatar
ملك
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 90
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 09/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ميسا في الأربعاء فبراير 17, 2010 10:13 pm


بصراحة يا كابو برنامج وموضوع جميل وانا اول مرة اشوفه واول مرة اشترك فيه .. وتقبلو مروري


avatar
ميسا
زراعــي نشيط
زراعــي نشيط

عدد الرسائل : 300
العمر : 28
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الرابعة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ميسا في الأربعاء فبراير 17, 2010 10:24 pm



انا رائي في الحب هو فعلا احلى حاجة في الحياة واصدقها مشاعر وبيقوي الانسان وسبحان الله شخصية الانسان بتتغير لما يوقع فيه سواء للاحسن او الاوحش ...

بس للاسف مقابل حلاوة الحب ده بتخسر قدامه حاجات كتييييييييييييييييير بتخسر مشاعرك وبتخسر كرامتك وبتخسر ثقتك في اللي حواليك وخسرتك وقتك وعمرك اللي ضاع هدر ..

بس في الاخر بتفضل ذكرى للماضي سواء حلوة او وحشة

avatar
ميسا
زراعــي نشيط
زراعــي نشيط

عدد الرسائل : 300
العمر : 28
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الرابعة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ملك في الخميس فبراير 18, 2010 10:57 am

عارفه يا ميسا رغم ان الحب جميل بس عندك حق نخسر كتيييييييييييييييير حتى لو كانت النهايه سعيدة
انا قريت مرة موضوع كان دكتور فى بريطانيا اثبته ودة كان بيوافق المثل الى بيقول ( مراية الحب عميا ) دة كان زمان من ايام جدودنا بس المعنى الى تم اثباته علميا
ان اى شخص بيحب انسان سواء كان حب الامومه او الحب والعشق
اول ما المحب بيشوف حبيبه فى مراكز فى المخ الى بتظهر عيوب الناس وتخلينا ننتقد حد قى طريقته او شكله اول ما نشوف الى نحبه المراكز الى فى المخ بتقف عن العمل وتلغى اى عيوب فى الشخص الى قدامنا
حتى عاطفه الامومه بتندرج تحت المعنى دة الام ممكن تحاول تخلى ابنها احسن انسان مع انه فيه كل العيوب بس مش بتكون شايفاها
ودة الى بيحصل بين اى اتنين بيحبوا بعض طول وهما سوا الحياة جميله وشايفين كل المزيا ومفيش عيوب اول ما يحصل زعل او فراق مراكز المخ الى بتظهر العيوب تبدأ تظهر كل شويه عيب كان موجود ودة الى بيخلى الاناسن يتجرح اكتر انه بيحس انه كااااااااااان مخدوع والى قدامه بيكدب عليه بس بالعكس هو الى كان بيكدب على نفسه وبيدارى العيوب ديه علشان مش عايز يشوفها مع نااااااااااااس كتير تنصحه وتحاول تبعده عن الشخص دة بس بيكتشف بعد ما يكون ضاعت منه احلى ايااااااااام حياته مع شخص ميستاهلش
يااااااااارب كلنا نفكر بالعقل شويه بدل القلب واحنا هناخد كل قرارتنا صح وهنحافظ على قلوبنا وكرامتنا وشكلنا وكل حاجه
avatar
ملك
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 90
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 09/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الخميس فبراير 18, 2010 12:42 pm

انا اسف يا جماعة اني ماكنتش بدخل كتير وبرد كتير عشان مكنتش موجود في العريش
وبشكركم كلكم علي مشاركتكم في الموضوع
واكيد طبعا اهلا بيكي يا ملك واهلا بيكي يا ميسا
ومنورين الموضوع


_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الخميس فبراير 18, 2010 12:46 pm

عايز اقولكوا حاجة ياريت كلنا نفتح موضوع انا كنت كاتبة اسمة سر الحب من اول نظرة في قسم خليك صريح هنلاقي كلام كتير هيفسر كل اللي احنا بتكلم فية بسهولة قوي وهنرجع نكمل كلامنا في موضوع افتح قلبك

_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 27
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: افــتــح قـــلــبـــك

مُساهمة من طرف ملك في الجمعة فبراير 19, 2010 8:03 am

اوك يا كابو وميرسى على متابعتك
ولا يهمك على التاخير
avatar
ملك
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 90
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 09/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى