Faculty of Environmental Agricultural Sciences
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» تخطيط انشاء مصنع علف - انشاء مصنع علف - كايرو تريد لانشاء مصنع علف
الخميس مايو 30, 2013 8:13 am من طرف كايرو تريد

» تدفئه المزارع من كايرو تريد ( هياتر صيني و ايطالي ) ---
الأربعاء مايو 29, 2013 1:31 pm من طرف كايرو تريد

» مكبس العلف مستعمل cpm ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:23 am من طرف كايرو تريد

» صناعه اعلاف المواشي و التسمين ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:22 am من طرف كايرو تريد

» مكابس اعلاف المانية ---
الثلاثاء مايو 28, 2013 10:20 am من طرف كايرو تريد

» دايات مكابس بيلكو
الثلاثاء مايو 28, 2013 8:34 am من طرف كايرو تريد

» فلتر الهوء لمشاريع إنتاج العلف من كايرو تريد جروب
الإثنين مايو 27, 2013 5:39 pm من طرف كايرو تريد

» مطلوب مهندسين زراعيين لشركه دواجن كبري
الإثنين مايو 27, 2013 4:25 pm من طرف م.السيد عباده

» قطع غيار مصانع الاعلاف الصيني ---
الأحد مايو 26, 2013 1:45 pm من طرف كايرو تريد

أخبار المنتدى

اقرأ قوانين المنتدى قبل أن تضع مشاركاتك

لديك أي اقتراح بخصوص المنتدى

المناهج الدراسية

مرحبا ًبك يا
 زائر
إذا أردت إرسال رسالة
 للمديرين والمشرفين أضغط هنا

تم إضافة خاصية التبليغ
عن المشاركات
أضغط علي الصورة
في المشاركة لتبليغ مشرف القسم

أستمع لإذاعة راديو مصر

visitors
من كل دول العالم زوار منتدى علوم زراعية

ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

صفحة 1 من اصل 3 1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف wounded_dove في الإثنين مايو 26, 2008 11:17 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:

من منا لا يعرف روعة معاني البحر وجماله!

فهناك من اعتبره الطبيب

وهناك من اعتبره الصديق الكتوم

وهناك من خصه بالغدر،

وهناك ايضا معاني كثيرة تختلف باختلاف الانسان لإنسان آخر...

الراحة،

الرومانسية،

الهدوء والاسترخاء

مصدر من مصادر الألهام في الحياة...


والسؤال هو:

ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟
avatar
wounded_dove
زراعي مؤسس
زراعي مؤسس

عدد الرسائل : 14
العمر : 30
العمل : معيدة
العمل أو الفرقة : عضو هيئة تدريس
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف only heart في الثلاثاء مايو 27, 2008 8:48 am

جميل اوى موضوعك
البحر مستودع لاسرار الانسان


only heart I love you
avatar
only heart
زراعــي ماهر
زراعــي ماهر

عدد الرسائل : 460
العمر : 26
العمل : طـــــالــــــبــــة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : اقامتى فى العريش....الجيزة بلدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف kapo_star3 في الثلاثاء مايو 27, 2008 12:51 pm

Exclamation Exclamation أنا لا أجد في البحر الامان لانة غريب الاطوار يوم هادئ ويوم مجنون Exclamation Exclamation

_________________
avatar
kapo_star3
المراقــــب العــــام
المراقــــب العــــام

عدد الرسائل : 1425
العمر : 26
العمل : طالب
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف wounded_dove في الثلاثاء مايو 27, 2008 2:35 pm

أشكرك أونلي هارت على الرد
وفعلاً البحر أكتر واحد تقدري تشتكي لية وتقوليلوا كل أسرارك وانتي واثقة من انها فعلاً سر
[/color]

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
avatar
wounded_dove
زراعي مؤسس
زراعي مؤسس

عدد الرسائل : 14
العمر : 30
العمل : معيدة
العمل أو الفرقة : عضو هيئة تدريس
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف wounded_dove في الثلاثاء مايو 27, 2008 2:39 pm

مشكور كابو على مرورك
بس يمكن انت شايف أن البحر غريب الأطوار ويمكن فعلاً عندك حق بس بيرجع يهدى تاني
بس ده رأيك وانا احترمه
avatar
wounded_dove
زراعي مؤسس
زراعي مؤسس

عدد الرسائل : 14
العمر : 30
العمل : معيدة
العمل أو الفرقة : عضو هيئة تدريس
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد

مُساهمة من طرف Nero في الثلاثاء مايو 27, 2008 3:22 pm

king king king أنا شايف إن البحر غدار ملوش أمان زى الحب بالظبت جميل من الخارج لكن لو دخلت جواه هتلاقيه غريق والبحار الشاطر هو الى يعرف يوصل لبر الأمان king king king


_______________
من حقك أن تكتب ولكن أحترم الأخرين


عدل سابقا من قبل muhamed elsaid في الجمعة مايو 30, 2008 7:42 pm عدل 1 مرات

Nero
زراعي مؤسس
زراعي مؤسس

عدد الرسائل : 59
العمر : 29
العمل : مهندس زراعي
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : القاهرة
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف queen of hearts في الثلاثاء مايو 27, 2008 10:50 pm

البحر ليه ثلاثة معانى فى رأى الشخصى:-
1- صديق كتوم/لان بامكانك ان تخبره عن كل ما بداخلك ولن يعلمه احد.
2- غدار/لانه متقلب الاحوال..وملوش امان.
3- الهدوء والاسترخاء/فعندما تشعر بالضيق وتجلس امامه..فان لون المياه الصافية
يعطى احساس بالهدوء والاسترخاء والراحة النفسية.
avatar
queen of hearts
زراعـــي ماســي
زراعـــي ماســي

عدد الرسائل : 843
العمر : 26
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : فى بيتنا
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف MajedRayan في الخميس مايو 29, 2008 6:01 pm

البحر جميل جدا ًَ
بس من بعيد

لكن أنك تكون جواه شئ صعب

المرسل
واحد زهق من كتر محاولات الغرق

_________________



...


إن إحتجت أي مساعدة يا زائر
قم بمراسلتي فورا ً
هذه رسالة تظهر لكل عضو بإسمه
e-mail: MajedRayan87 [at] yahoo [dot] com


israel

avatar
MajedRayan
Admin
Admin

عدد الرسائل : 2548
العمر : 29
الموقع : http://www.majedrayan.co.cc
العمل : IT Junior
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : القاهرة
تاريخ التسجيل : 04/05/2008

http://www.majedrayan.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف malak_el7ob في الخميس مايو 29, 2008 10:35 pm



البحر انا شايفاه حاجتين
الاول انه غدار يوم هادي ويوم تاني امواجه من شدتها تخاف منها
التاني بقه البحر ده لما تكون زهقان ارمي فيه اسرارك
ولو انت فاهمه هتلاقي الجواب عنده

تقبلي مروري
malak Embarassed
avatar
malak_el7ob
زراعـــي سوبر
زراعـــي سوبر

عدد الرسائل : 591
العمر : 26
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
مكان الإقامة : في دنيا انتهى فيها الحب
تاريخ التسجيل : 04/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ragpola في الجمعة مايو 30, 2008 6:44 pm

البحر مه انوغدار وملهوش امان يس انا بموت فيه
وهو اكتر واحد بيريحني ويحل مشاكلي Smile
avatar
ragpola
زراعي بيحاول
زراعي بيحاول

عدد الرسائل : 59
العمر : 29
الموقع : www.ragapolaaaaa.hooxs.com
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

http://www.ragapolaaaaa.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف gogo queen في الإثنين يونيو 02, 2008 8:43 am

[center]احلى حاجة فى البحر ان الكل بيشكيلوه همومه وهو بيستحمل دون طجر
وانا شخصيا اعشق الجلوس امام البحر وحيدة وخاصة اثناء الغروب
وتسلم ايدك على كل مواضيعك
santa santa
gogo queen
[/center]
avatar
gogo queen
زراعــي ماهر
زراعــي ماهر

عدد الرسائل : 489
العمر : 26
الموقع : مصر
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 26/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف DRAGON OF HELL في الأحد يونيو 29, 2008 4:34 pm

اجمل حاجة فى البحر

انه البحر
بجد المكان الوحيد اللى ممكن اسرح فيه ساعات
وبحس بجد انه قمة الرومانسية والهدوء
بس الحلو ميكملش
غدار اوى
بصراحة البحر بالظبط هوة المرأة

_________________
قالت .. سأعيش بقلبك كالنبض ..سأعيش بروحك كرحيق الورد...
سأعيش بقربك ..لن أبعد بعيد..
قلت ...بعيناكى شطئانى .. وهواكى ألحانى ..
وعشقك كلمات تسرى ... بدمى وتجرى بشريانى ...
قالت ... سأغدو إمرأة عاطفية ... سحابة حب سحرية ....
موجة عشق رومانسية ...
تذيب بقلبك الجليد ...
قلت ... أحبك قلتها والشوق عنوانى .....
أحبك أعترف وروحك سمائى وأوطانى ...
وشفتاكى أزمانى
وعشقك أجمل لحظة بعمرى
وهيامك روح بركانى
avatar
DRAGON OF HELL
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 1224
العمر : 30
الموقع : http://agriculture.yoo7.com
العمل : الشعر
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 05/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف MajedRayan في الإثنين يوليو 14, 2008 5:58 am

أشرح أكتر

_________________



...


إن إحتجت أي مساعدة يا زائر
قم بمراسلتي فورا ً
هذه رسالة تظهر لكل عضو بإسمه
e-mail: MajedRayan87 [at] yahoo [dot] com


israel

avatar
MajedRayan
Admin
Admin

عدد الرسائل : 2548
العمر : 29
الموقع : http://www.majedrayan.co.cc
العمل : IT Junior
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : القاهرة
تاريخ التسجيل : 04/05/2008

http://www.majedrayan.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف emlove 4 ever في الخميس يوليو 17, 2008 1:54 pm

البحر دة فعلا غدار بس كاتوم وسعات يتعب وسعات يريح
بس انا حاسس انة يريح اكتر
البحر دة سبب من أسباب مجى العريش

emlove 4 ever
عضـــو مطـــرود
عضـــو مطـــرود

عدد الرسائل : 82
العمر : 27
الموقع : www.ragapolaaaaa.hooxs.com
العمل : swim in el 3arish water
العمل أو الفرقة : الأولي
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

http://www.ragapolaaaaa.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ياسمينة في الخميس يوليو 17, 2008 6:37 pm

دراجون البحر مش زى المرأة لان مش هى الى غدارة انتوا الى كدة وبتحملوا كل حاجة على المراة انتوا مالكو بتكرهو البنات اوى كدة دة بالعكس احنا احسن منكوا بكتير اوى على الاقل مش بنحب نفسنا وبس بنخاف على مشاعر الى بنحبهم وهما ولا فارق معاهم صدقنى يا دراجون البنات اجمل حاجة فى الدنيا كلمة تزعلها وكلمة تصالحها ورقيقين اوى بس ما بنفضلش على طول نستحمل ونصبر لان احنا بشر وعندنا صبر بس بيجى علية وقت وبيخلص وصعب يرجع الا فى حالة نادرة اوى

ياسمينة
زراعى فعال
زراعى فعال

عدد الرسائل : 112
العمر : 27
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثانية
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف teshoo_smsm في الجمعة فبراير 13, 2009 11:24 pm

البحر هو كل حياتي بس بمعني اخروهو

اني لاعب سباحه اصلا والعب في منتخب شمال سيناء والاول في المسافات الطويله 5/7/10كيلو متر

وهذا البحر هو كل حياتي لاني اعيش بداخله مدي حياتي
avatar
teshoo_smsm
زراعــي ذهبي
زراعــي ذهبي

عدد الرسائل : 767
العمر : 26
العمل : طالب بكليه التربيه الرياضيه بورسعيد
مكان الإقامة : elarish
تاريخ التسجيل : 25/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف bosycat في السبت فبراير 14, 2009 4:56 pm

البحر مهدئ للاعصاب طبيعى
مكان حلو عشان توسع خيالك وتحقق اللى مش قادر تحققه فى الواقع
avatar
bosycat
زراعـــي سوبر
زراعـــي سوبر

عدد الرسائل : 543
العمر : 27
الموقع : yahoo.com
العمل : طالبة
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف queen of hearts في السبت فبراير 14, 2009 7:58 pm


انا متفقة معاكى يا يسمينة
وزى المثل اللى بيقول
بيقتل القتيل ويمشى فى جنازته
والرجالة كلهم كده
بيفضلوا يخونوا ويجرحوا ويكذبوا
والمفروض ان البنت تستحمل وتسكت ومتشتكيش
ولو اعترضت على اللى بيحصلها على الاقل للحفاظ على كرامتها
يبقى هى فى نظرهم انسانة مبتقدرش ومبتعرفش تحب ومتستاهلش الحب
بس هنقول ايه بقى فى زمن كثر فيه الذئاب

queen QUEEN queen
avatar
queen of hearts
زراعـــي ماســي
زراعـــي ماســي

عدد الرسائل : 843
العمر : 26
العمل : طالبة
العمل أو الفرقة : الثالثة
مكان الإقامة : فى بيتنا
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف سما في السبت فبراير 14, 2009 10:17 pm

البحر
جميل جدا بيهدى الاعصاب وبحس فيه بالحب
بس من بعيد
بخاف منه وانا جواه
بس لو حبيت ادى صفةللانسان االلى عايزاه يكمل معايا عمرى
هقول ياريت يحتوينى كالبحر
يعنى يفهمنى يحس بيه يخلف علية
من الاخر كل حاجة ممكن تحس فيها بالامان مع شريك العمر

وعموما كل مافى الطبيعة بيريح القلب
لان كفاية تحس بالاعجاز فيها
avatar
سما
زراعــي مميــز
زراعــي مميــز

عدد الرسائل : 240
العمر : 27
الموقع : yahoo.com
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف SwEeT lOvE في السبت فبراير 14, 2009 11:51 pm

البحر لية معانى كتيرة
لو فضلت اتكلم عنها مش هانخلص
يعنى لهدوءة معنى
ولثورتة معنى
ولميلة معنى
ولونة كمان لية معنى
بس فى المجمل
اعشق البحر
حب البحر
استمتع بية
بس حرص منة لانه غدار

_________________
[img][/img]
avatar
SwEeT lOvE
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 622
العمر : 29
العمل : مهندسة زراعية
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : فى بتنا
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف DRAGON OF HELL في الأحد فبراير 15, 2009 3:54 pm

فعلا يا بوسى
عجبنى اوى تعبيرك انه مكان تحلم فيه وتسرح فيه وتحس انك بتحلم وتحقق كل اللى بتتمناه فى الواقع
تعرفوا انى بيجى عليا اوقات بروح البحر وافضل قدامه ساعات سرحان
ويا لو الواحد يشغل الاغانى اللى بيحبها ويقعد قدامه
احساسا تحفة

_________________
قالت .. سأعيش بقلبك كالنبض ..سأعيش بروحك كرحيق الورد...
سأعيش بقربك ..لن أبعد بعيد..
قلت ...بعيناكى شطئانى .. وهواكى ألحانى ..
وعشقك كلمات تسرى ... بدمى وتجرى بشريانى ...
قالت ... سأغدو إمرأة عاطفية ... سحابة حب سحرية ....
موجة عشق رومانسية ...
تذيب بقلبك الجليد ...
قلت ... أحبك قلتها والشوق عنوانى .....
أحبك أعترف وروحك سمائى وأوطانى ...
وشفتاكى أزمانى
وعشقك أجمل لحظة بعمرى
وهيامك روح بركانى
avatar
DRAGON OF HELL
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 1224
العمر : 30
الموقع : http://agriculture.yoo7.com
العمل : الشعر
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 05/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف DRAGON OF HELL في الأحد فبراير 15, 2009 4:08 pm

ههههههههههه
ضحكتينى يا كوين
بقى الرجالة كدة
على العموم انا مش هختلف معاكى ان الرجالة فيهم غدارين وكدابين
بس كمان انتوا فيكوا ناس كتير كدة واكتر من كدة
وفى بنات الواحد بيوفى ليها ويحبها ويديها كل حاجة وبيكون المقابل جرح وكدب وخيانة
تفتكروا بقى
البنت اللى تعمل كدة نقول عليها اية لو احنا ذئاب
يبقى احنا نقول عليكوا اية

_________________
قالت .. سأعيش بقلبك كالنبض ..سأعيش بروحك كرحيق الورد...
سأعيش بقربك ..لن أبعد بعيد..
قلت ...بعيناكى شطئانى .. وهواكى ألحانى ..
وعشقك كلمات تسرى ... بدمى وتجرى بشريانى ...
قالت ... سأغدو إمرأة عاطفية ... سحابة حب سحرية ....
موجة عشق رومانسية ...
تذيب بقلبك الجليد ...
قلت ... أحبك قلتها والشوق عنوانى .....
أحبك أعترف وروحك سمائى وأوطانى ...
وشفتاكى أزمانى
وعشقك أجمل لحظة بعمرى
وهيامك روح بركانى
avatar
DRAGON OF HELL
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 1224
العمر : 30
الموقع : http://agriculture.yoo7.com
العمل : الشعر
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 05/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف teshoo_smsm في الأحد فبراير 15, 2009 4:31 pm

اكيد عندك حق يادراجون

بس البحر بالنسبالي كل حياتي لاني بكون بداخله فترات كثيره وذلك
لانني

لاعب سباحه
avatar
teshoo_smsm
زراعــي ذهبي
زراعــي ذهبي

عدد الرسائل : 767
العمر : 26
العمل : طالب بكليه التربيه الرياضيه بورسعيد
مكان الإقامة : elarish
تاريخ التسجيل : 25/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف bosycat في الأحد فبراير 15, 2009 7:38 pm

عندكم حق يعنى البحر يمكن اجمل مكان فى العالم يعنى المكان اللى مفهوش بحر لو عشت فيه هتلاحظ ان معظم الناس هناك عصبية واقل حاجة ممكن يتخانقوا عليها لكن احنا هنا بنتميز بهدوء الاعصاب والتحكم فيها يمكن احنا واخدين طبع البحر فى كده
ومش بس يادراجون لما تشغل اغانى بتسرح فيه بس اقعد قدامه فى اى وقت مش هتحس بحاجة حوليك
avatar
bosycat
زراعـــي سوبر
زراعـــي سوبر

عدد الرسائل : 543
العمر : 27
الموقع : yahoo.com
العمل : طالبة
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا يعني لكم البحر.........؟؟؟؟

مُساهمة من طرف DRAGON OF HELL في الإثنين فبراير 16, 2009 1:37 am

فعلا يا بوسى
البحر دة ملك الاحساس
وامير الرومانسية

_________________
قالت .. سأعيش بقلبك كالنبض ..سأعيش بروحك كرحيق الورد...
سأعيش بقربك ..لن أبعد بعيد..
قلت ...بعيناكى شطئانى .. وهواكى ألحانى ..
وعشقك كلمات تسرى ... بدمى وتجرى بشريانى ...
قالت ... سأغدو إمرأة عاطفية ... سحابة حب سحرية ....
موجة عشق رومانسية ...
تذيب بقلبك الجليد ...
قلت ... أحبك قلتها والشوق عنوانى .....
أحبك أعترف وروحك سمائى وأوطانى ...
وشفتاكى أزمانى
وعشقك أجمل لحظة بعمرى
وهيامك روح بركانى
avatar
DRAGON OF HELL
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 1224
العمر : 30
الموقع : http://agriculture.yoo7.com
العمل : الشعر
العمل أو الفرقة : خريج الكلية
مكان الإقامة : العريش
تاريخ التسجيل : 05/06/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 3 1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى